PPC reklama
PPC je anglickou zkratkou Pay Per Click = platit za klik. Hlavním princip této formy internetové reklamy spočívá v tom, že se neplatí za každé zobrazení reklamy, ale až za příchozího návštěvníka na váš web, který klikne na reklamu.
Podobně jako u dalších online záležitostí je PPC reklama dobře měřitelná, snadno plánovatelná, lze relativně přesně zacílit.
Přínos PPC reklamy
- zvýšení relevantní návštěvnosti vašeho webu. Důležité je v tomto případě slovíčko relevantní - vhodným nastavením kampaně a výběrem reklamních textů a grafiky získáte takové návštěvníky, kteří se zajímají o dané téma či produkt. Oslovujete tak, jen ty, u kterých je velký předpoklad, že provedou zamýšlenou akci, např. koupi zboží, vyžádání nabídky.
Tato možnost zacílení zvyšuje efektivitu reklamní kampaně a snižuje cenu. - budování povědomí o značce. Vaši reklama shédne řádově více lidí, než kolik je ve výsledku zaplacených prokliků. Zobrazená reklama bez prokliku je tak zdarma a přesto šíří povědomí o vaší firmě, značce či produktech.
- zvýšení obratu a tím i zisku
Naše nabídka
- navrhneme vhodnou strategii a způsob reklamní kampaně
- vybereme vhodná klíčová slova a vytvoříme reklamní texty
- nastavíme kampaně v PPC systémech s důrazem na maximální efektivitu
- kampaně budeme průběžně sledovat a optimalizovat
- vypracujeme podrobnou zprávu o výsledcích kampaní
- na základě výsledků navrhujeme zlepšení pro vyšší efektivitu a snížení nákladů