PPC reklama

PPC je anglickou zkratkou Pay Per Click = platit za klik. Hlavním princip této formy internetové reklamy spočívá v tom, že se neplatí za každé zobrazení reklamy, ale až za příchozího návštěvníka na váš web, který klikne na reklamu.

Podobně jako u dalších online záležitostí je PPC reklama dobře měřitelná, snadno plánovatelná, lze relativně přesně zacílit.

 

Přínos PPC reklamy

  • zvýšení relevantní návštěvnosti vašeho webu. Důležité je v tomto případě slovíčko relevantní - vhodným nastavením kampaně a výběrem reklamních textů a grafiky získáte takové návštěvníky, kteří se zajímají o dané téma či produkt. Oslovujete tak, jen ty, u kterých je velký předpoklad, že provedou zamýšlenou akci, např. koupi zboží, vyžádání nabídky.
    Tato možnost zacílení zvyšuje efektivitu reklamní kampaně a snižuje cenu.
  • budování povědomí o značce. Vaši reklama shédne řádově více lidí, než kolik je ve výsledku zaplacených prokliků. Zobrazená reklama bez prokliku je tak zdarma a přesto šíří povědomí o vaší firmě, značce či produktech.
  • zvýšení obratu a tím i zisku

Naše nabídka

  • navrhneme vhodnou strategii a způsob reklamní kampaně
  • vybereme vhodná klíčová slova a vytvoříme reklamní texty
  • nastavíme kampaně v PPC systémech s důrazem na maximální efektivitu
  • kampaně budeme průběžně sledovat a optimalizovat
  • vypracujeme podrobnou zprávu o výsledcích kampaní
  • na základě výsledků navrhujeme zlepšení pro vyšší efektivitu a snížení nákladů
Jste zde: Titulní stránka PPC reklama